Rebecka, alltid vi!

2009-12-07 @ 00:12:25


Bexy Sexy...
Du och jag kommer aldrig ta slut. Tro mig.
Den kärleken jag har till dig har jag aldig haft till någon annan människa.
Du och jag är menade för varandra, och inget verkligen inget kan skilja oss åt.
Jag älskar dig så jävla mycket, inte ens ord kan beskriva min kärlek till dig.
Jag kan lova på mitt liv att dehär kommer lösa sig. jag lovar!
Det måste lösa sig
Du är världens mest underbaraste person, med världens vackraste ögon och det vackraste leendet på jorden.
Rebacka, du är personen som lyser upp min dag utan dig så kan jag lika gärna gå och dö.
Jag kommer kriga för att lösa det här tills dagen jag dör, om det så behövs.
Sanna ord.
Rebecka Maria Björk Nygren, min lilla ängel.
Allt för dig baby

Du och jag föralltid babybex!

Kommentarer

Postat av: rebecka.

Baby :'(

Jag klarar inte mera!

Jag blir tookig.

Idag måste vi prata med min mamma.

Älskar dig mest!

2009-12-07 @ 12:40:26
URL: http://rebeckamariab.blogg.se/

Postat av: johan

sötnosar:) saknar er!!!

2009-12-11 @ 01:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback