Svar på kommentar (:

2009-12-02 @ 20:55:55
Postat av: Mikael

Vem är texten ägnad till?
Är inte du och elias redan "official"?

 

Svar: Hej Mikael!

Just nu så är det problem mellan mig och Elias så,

Jag och Elias är inte "official" lägre, haha eller aa, jag har inte pratat med honom sen igår, vi har inte setts heller eller något. Så som det känns just nu så vill jag itne ha något med han att göra.

Om texten:

Texten är inte riktad till någon speciell, utan jag la upp den för att jag tycker den är fin och bra, helt enkelt! Och jag är inte så hemlig av mig heller, det är jag dålig på så det skulle ju komma fram om det var någon jag mena. Men det finns ingen ny. Trodde Elias va den ända, och jag skulle inte "hålla på med någon" eller whatever under mitt och hans förhållande!

(om du trodde att det handlade om något sådant)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback