godmorgon alla ♥

2009-11-29 @ 13:48:26
Från fredag till nu:

Fredag:
Fredagen började med att båda ( jag och Bex ) var i skolan, och hade bestämt att mötas efter.
Jag skulle komma hem till henne.
Jag åker från Skärholmen och ska till Gubbängen till min lilla prinsessa.
Så från skärholmen så ska man byta till gröna linjen i slussen, så det gjorde jag.
Sen så fort jag kommer på tuben så ska tuben börja tröga sig.
Sen i Skärmarbrink så var alla på denna tub tvungna att gå av för att alla på sl är efterblivna.
Iallafall så stod det först att nästa tunnelbana skulle komma om 8 och sen så växlade det mellan 1 minut och 8 i typ en halvtimma timma.
Så jag blir arg och ringer mamma och frågar om hon kan hämta mig. Och självklart så hämtar hon stackars lilla mig i det kalla vädret.
Mamma kommer iallafall och hämtar Bex i Gubbängen och kör oss till farsta centrum.
Vi ville shoppa.
Vi hade sett fram emot den fredagen i typ hundra år.
Men våran shopping funkar inte som planerat.
Fyyyyfaaaan vad jag och Bex är kräsna! Men jag fick iaf med mig:
Ett svart linne, en parfym, ett par örhängen och två ögonskuggor
Och klockan hade redan hunnit bli sju...
Centrum stänger.
Vi åker t mig och hämtar lite saker och  åker sedan t bex.
Kvällen slutar inte som planerat.
Allt gick snett för oss den dagen, men vi hade fan riktigt kul ändå.
Som sagt innan... VI HAR ALLTID KUL TILLSAMMAmNS.
Vi börjar titta  på filmen the ugly truth med jättemycket godis, chips och läsk.
Men somnade doch under filmen...

Lördag:
Vi vaknar sju med en skällande Aramis, Rebecka går ut med honom, och jag snoozar i sängen.
Vi går sedan upp och packar ner allt vi behöver, och fixar hundväskan.
Mamma ville nämligen att vi skulle hem till mig för att ta hand om mormor. Så det gjorde vi.
( För er som inte vet så är Aramis gudson driiiveeer, Det är Bex lilla hund )
När vi kommer hem till mig så äter vi frukost efter ett tag.
Sedan vill bex att vi ska till centrum för att hon vill färga håret.
Så vi går med Aramis till centrum.
Hon köper en mörkare blond färg och jag köper en ny svart sminkväska
sen när vi är klara så går vi hem till mig igen.
Haha, sen ska jag färga babys hår.
Men det blev grönt och allt blev kaos.
Vi mår skit, är jättesega och hennes hår är grönt.
fyfan vad vi inte behövde det där.
Men katastrofen måste lösas på något sätt. Så mamma kör oss till länna och Bex köper två nya hårfärger.
Vi kommer hem och hon färgar om sitt hår och...
Det blev skitsnyggt!
Höhöhö, Sen när vi har sminkat oss och fixat oss så åker vi hem till Bex
För att där äre partaj, Hennes mamma hade kalas!
Vi kommer dit, hälsar på alla gäster och äter mat, för vi va jättehungriga.
Vi hade ju bara ätit frukost.
Sedan möter vi upp Kevin, Älskling Elias och Johan, så går vi till en lägenhet vi fick ha för oss själva idag.
Vi är där och lyssnar på musik.
Sen åker kevin hem.
Kvällen slutar med att vi fyra är kvar där tillsammans.

Söndag:
Klockan fem när jag precis har somnat så ska vi hem tillbaks till Bex.
Så vi går dit och Elias och Johan åker hem.
Jag somnar direkt.
På morgonen så ringer mamma och väcker mig, hon behövde mig hemma för att ta hand om mormor.
Hihi, och nu sitter jag här.
Sen ska jag plugga lite och skicka in lite uppgifter jag gjort!
Hörs senare!

Puussar!



Kommentarer

Postat av: Royne the man

Asså OMG!! vad bex blev snygg med den dära hårfärgen!!!:) (NOOOOT) ;)

2009-11-30 @ 03:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback