Good Morning sunshines!

2009-11-11 @ 10:41:16
Okej, jag vaknade och min hals mår bättre,
Jag kanske inte låter bättre,
för det låter fortfarande som att jag har fått en kuk nerkörd i halsen.
Inte najs.
Iallafall! Och så har jag gult snor!!! hahahah FYFAAAAAAN
att jag ens skrev de på bloggen lixom?
Men det betyder faktiskt att man börjar bli frisk.
Snart så slipper jag all glass,
som jag börjar bli så trött på verkligen.
Saknar min Elias och min Bex och min Emelie,
Alltså så saknar jag:
Min pojvän, tvilling och fru.
De ända viktiga personerna i mitt liv :DD

Jag funderar på att vara mer sjuk så slipper jag min äckliga skola?
Haha, fan, vill ta typ sabbats år eller något.
Hitta jobb, och jobba heltid?
DOM SOM VET JOBB SÄGER TILL!
Skolan e jag så jävla trött på så, den kan fucka off!

men för att inte bl sjuk igen så måste jag börja ha mössa och vantar på mig.




Haha, men krya på mig då,
så hörs vi snart igen
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback