Nu måste jag typ skriva upp allt.

2009-11-12 @ 18:58:42
Jag får mitt studebidrag snart, och eftersom att jag har slutat röka ( har inte rökt på fem dagar ) så kan jag köpa massa grejer igen! Vilket betyder att gamla Emma is back!      Woho!
Haha näämen, alltså, jag ska inte slösa en ända krona på någon äcklig cigg.

Så jag ska alltså köpa:


- Lila "ormskin" leggings eller va de va? Från h&m.
Måste verkligen ha! Älskade dom, vad jag kommer ihåg.
Kostar ca 200 kr.

- Skor, eller snarare stövletter:

Båda kostar lika mycket 399 kr ( fett billigt ) men jag stör mig på att det är guld och inte silver?!
Jag ska tänka på saken (:

- Hårfärg Blond.

- Tunika, Men jag vet inte vart jag ska köpa den och så.

Sen ska jag köpa linnen och så.
Sen r jsg skyldig samanlagt 200 kr. -.-

Men det löser sig (;
Puuuuuuuuuuuuuuuuusssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback