Rebecka Maria Björk Nygren. Min Egna Lilla Bex! ♥

2009-11-12 @ 22:14:24


Nu ska jag presentera min lilla gris ni ser på bilden här, Rebecka!
Den här underbart söta pricken har typ blivit min bästavän.
Eller tvilling enligt typ alla som känner oss
eller träffat oss tillsammans.
Vilket jag verkligen inte har något alls emot!
Jag menar kolla så söt hon är,
vem vill inte va hennes tvilling?


Anledningen till att vi två började umgås va för att mitt ex bästa kompis hade henne som flickvän
för tillfället. Alla snackade om att vi var lika på alla sätt och vis. Jag vart ganska irriterad när jag hörde de
jag ba ööh nej? Jag e lixom den ända Lilly (: Men vi fick höra att båda e korta, 'kurviga', likadana på fyllan, samma personligheter, busiga. Jag vet inte hur mycket jag hörde på vilka sätt vi va lika. Men alla tyckte det iallafall.
Så första gången jag träffade henne så verkade hon trevlig lixom. Kunde inte avgöra så mycket jag menar jag såg ingen likhet lixom :P. Nämen envis som jag är. Redan andra gången vi träffades så klickade vi tyckte jag och märkte vissa grejer som vi hade gemensamt. :)
Innan jag träffade min sötnos trodde jag inte på ödet.
Men nu gör jag det. Jag mår extra bra när jag är med henne och bara tänker på henne.
Det är ödet att vi skulle träffa varandra. För såhär bra har jag inte mått på länge. Det känns som att vi har kännt varandra jättelänge fast det har vi inte, men nu kommer vi fortsätta våra liv tillsammans. Det känns bra att äntligen ha en vän som är lika konstig som en själv lixom. Det känns tryggt att ha henne. Inget kan gå fel här ifrån. Bex sa någongång att dom som är för lika kommer ändå inte bra överens för att dom har samma dåliga sidor okså. Jag och Bex har inga dåliga sidor. Bara konstiga. Men konstig har ingen dött av :)
Man blir glad av att bara titta på henne. Jag kan inte med ord beskriva känslan. Lixom, att jag har sökt så länge jag har levt efter en tvilling, och nu ääääänligen funnit en. Den känslan känns bra. Minst sagt. Nu börjar jag om mitt liv med en ny bra pojkvän och en underbar person jag funnit.

Jag kan säga att jag älskar dig Rebecka Maria Björk Nygren.
Och är stolt över att ha henne som min bästavän.

För att komma till hennes blogg klicka här!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Asså jag tycker Rebecka var sötare före. sorry men de tycker jag!

2011-08-10 @ 16:59:29
URL: http://fokis.se/

Postat av: rebecca

varför heter hon boipelo på facebook? är hon gift eller?grattis isåf:)!

2012-05-09 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback