Shuu. Dålig uppdatering

2009-11-10 @ 12:13:49
Allright...
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Men jag är sjuk som vanligt -.-
fucking skit.
har skiiiit ont i halsen och huvudet.
Bex fyllde år i fredags btw!
här kommer en bild som jag har snott från hennes blogg

(klicka på bilden så kommer du fram t hennes blogg)


kanske kan fråga henne om mer bilder eftersom att hon tog hela tiden :p
hon slagga hos mig från fredag till lördag.
Vi hade det toppen, min tvilling och jag. (:
iaf så ska vi vara med varandra i helden igen. :D
nu så ska jag göra lite mat, har inte ätit frukost än.
kanske kan blogga lite mer nu när jag bara ligger hemma och ruttnar.
Puss bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback