Shuu jao!

2009-11-01 @ 22:45:53
Okej sista dagen på lovet.
Jag har sovit hos min käre pojkvän varje dag typ förutom två nätter.
And I loved it!
Förutom den här natten så spelade han data hos sin kompis Royne typ hela natten så jag låg och sov i hans säng mendans dom nördade och skratta åt att jag snarkade. Sen så väckte han mig typ halv åtta och så skulle vi hem t my boi lixom.
Iallafall, så vaknade vi sedan typ 3 halv 4 för att Bex ringde och va ledsen för massa grejer så hon kom också till min baby.
nu sitter jag hemma och typ dör av smärtan har mensvärk.

Jag har uppdaterat dåligt, jag vet. men jag kommer bli bättre på det någondag, höhöhöö

Pözzar på er gözzar n the rest.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback