åååååh!

2009-09-24 @ 00:10:42
Jag orkar bara inte. Varför är inget lätt för. Jag vill att allt ska va som jag vill. Allt måste ju inte va som jag vill. Men det behöver heller inte vara så att allt ska va så som jag inte vill att det ska vara. Eller så händer det något som knappast gör ens problem bättre. Utan värre. Jävla fucking skit!
Varför kan du inte vara med mig och älska mig lika mycket som jag älskar dig? Varför ska det vara jobbigt att vara med mig och är jag inte värd att lägga ner energi på?
SLUTA LOVA SAKER OCH TRO ATT ALLT BLIR BRA FÖR DET NÄR DU VET ATT DET KOMMER FÖRVÄRRA SAKER I FRAMTIDEN, FATTA ATT DET ÄR FAKTUM OCH DU KOMMER KANSKE ALDRIG FÖRSTÅ. MEN JAG VET ATT DU SKA FAN SLUTA LOVA GREJER DU INTE ENS ÄR SÄKER PÅ NÄR DU VET ATT DU KOMMER SVIKA MIG FÖRR ELLER SENARE. HUR VÅGAR DU?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback