Fixad!

2009-09-05 @ 18:41:22
Så nu har jag fixat mig och är redo för att gå ut, väntar bara på att Romina ska bli klar och höra av sig, vilket kmr ta lite tid, för hon e lite efterbliven :) Så jag kan sitta här och blogga ett tag. Jag har iof inte så mkt att säga, mer än att jag ska träffa Magnus och prata lite, de ska bli kul, men är samntidigt lite nervös över hur de kommer att gå, eftersom att vi har lätt för att bråka ...

Iallafall så fick jag se ut så här idag: mjaaao!

 

Romina ringde nyss och sa att hon va klart och att hon bara skulle äta. BARA? vi får se hur de går...

(För er som inte vet så är Romina alltså min lillasyster som också är min bästavän)


Puss så länge <3


Kommentarer

Postat av: Emilia

du har jättefina ögon! :)

2009-10-30 @ 19:41:27
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback