godmorgon alla mina sötnosar ♥

2009-09-26 @ 13:32:22
Jag somnade fett sent igår? Jag vet inte varför heller, för jag var trött hela dagen och kvällen, så jag tänkte att jag skulle somna tidigt. Men nejnej... A iallafall, så gjorde jag inte så mycket igår?
Åkte t brandbergen C för att möta upp Romina och hennes mormor, sen åkte vi hem till Romina för att hon var tvungen att fixa sig. Sen åkte vi tillsammans till kyrkan. Vi var där ett tag. Efter det så åkte vi till gubbängen för att möta upp Tony, en snubbe som hade sålt en ipod till mig, så jag skulle ge han pengarna.
Iallafall så träffade vi på Anastiasia och Sara där så vi chillade med dom ett tag. Sen efter det så åkte Romina hem och jag fortsatte min väg till Odenplan, till min lata pojvän!


Såhär fräsh ser jag ut på morgonen, när jag äter min nyttiga frukost :



Cupcakes!



Love, Lilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback