Hemma hos mamma nu...

2009-09-05 @ 23:35:15
Fyfan, alltså, jag mötte upp Romina tillslut, men varken hon eller jag var riktigt på topp, jag är förkyld och min lilla bebis har tandvärk i typ hela käften där nere, tycker så synd om henne, man kan inte göra något åt hennes tandvärk. Hon käkar massa piller men inget av dom hjälper.
De va iaf fett torrt  ute, alla va nere och sjuka typ, sen alla gick hem. Så tillslut så orkade inte jag och Romina heller vara ute...
Och JUSTE, jag sa ju att jag skulle möta Magnus , men det sket också sig, han hörde såklart inte av sig. Vad förvänta jag mig lixom? Det sög ju.
Jag orkar inte inte sura  och va ledsen, jag får ta allt som de kommer. Känner mig bara dum.
Aja that's life. Puss så länge! ;*

Så sexiga! Mjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback