Home sweet home!

2009-09-07 @ 22:42:02

Osminkad, N I know I like lökar 2

Nu e jag hemma igen! Har som sagt vart hos Romina, och vi har myst lite. Hade saknat min bebis ( va fan inte m henne i Söndags :O ) Jaah, iallafall så hade vi kul.

Och nu har jag bestämt mig, ( kanske ) Jag ska gå vidare, fuck Magnus! Jag vet, killar är svin, men Magnus toppar alla svin, han är nummer ett. Så brudar: Magnus rekomenderas IKKE!
Ja, han var underbar, dvs FÖRUT. Alla förändras, han också. Han var underbar i början, verkligen. Som en ängel va han.. men med tiden så förändrades han sakta men säkert till en djävul...


Så jag är iallafall over this crap och hoppas på att jag egentligen har fel, men hittills har jag inte fått någon annan info så ja, just nu har jag så jävla rätt om allt. Men som sagt, alla förndras, de kanske han också gör?
Om några hundra år...

Puss!

Kommentarer

Postat av: crippa

tja, måste bara påpeka att du inte ser osminkad ut på bilden :P



p.s. snygg bild oxå ;P xD

2009-09-11 @ 22:40:22

Postat av: crippa

"killar är svin"? borde inte klassa alla som det för att han e ett :P

2009-09-11 @ 23:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback