i don't give a fuck

2009-09-24 @ 00:02:13
Det sket sig! Är jag förvånad?.. Nej... Men fuck that shit. Nu är det så att jag inte pallar deppa.
Och jag vill inte gå in på det heller. Jag kan iallafall påpeka att jag inte mår så himla bra och att jag ändå är bra på att dölja det. Men...
Innerst inne så gråter jag..

Idag så var jag hemma med mamma, vi var på ikea lite och fikade och så. Sen kom vi hem och lagade mat, åkte ut för att jag skulle övningsköra lite, alltså... Det är lika läskigt varje gång, men idag gick det jättebra faktiskt. Sen efter maten och allt körande så gick jag ut för att möta Bex, vi åkte senare in till gullmarsplan för att möta Magnus, han skulle göra några grejer så jag och Bex väntade. Sedan när min idiot var klar så åkte vi alla hem till Emil (Bex pojvän, som också är Magnus bästavän) Så umgicks vi alla mer eller mindre under kvällen. Eller... Ja...

Imorn, har jag bestämt att träffa Emelie, men jag vet inte riktigt när.
Ska iaf också
baka och laga mat. Det får nog bli Tacos, för det är enkelt och det går fort!
Så jag ska alltså; umgås med mamma, åka till någon mataffär, eller va det heter haha, och köpa alla ingredienser till både Tacos och Cupcakes. Laga allt, äta, övningsköra igen någongång... TRÄFFA BEBIS EMELIE! Sen får vi väll se hur resten av min dag ser ut och vad som kanske händer mer under dagens gång. Man vet ju aldrig (; Nää, men jag låter alla få veta det iallafall, såklart. Sen .. Någongång.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback