Sitter bara

2009-09-28 @ 17:28:57
Väntar på Emelie just nu.
Har vart i skolan, mötte upp Emelie jättetidigt och vi sov inget inatt för att  vi skulle komma upp till skolan. Eftersom att vi hittills har haft lov så har vi ju lagt oss i tid.
Men vi lyckades iallafall komma i tid och så.
Just nu är hon på möte och jag sitter och väntar på min sötnos.
Hon mår inte på topp nu förtiden, så jag finns här för henne iallafall :)
Imorn hoppas jag att jag ska vara med Bex en till sötnos of mine. <3



Nu ska jag försöka plugga lite snart.
Hörs sen när jag e hos Emelie, vi ska åka hem till henne sen när alla hennes möten är klara och laga mat och kanske baka, sen ska vi upp pa taket för att fika och mysa, så.
Som sagt C yah later!
Pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback