Allt löser sig

2009-09-13 @ 09:59:49
'Det kändes typ fett skumt varje dag sen jag inte är med dig längre
Sen visste jag att inom en månad så har jag inga kompisar kvar
Då har jag ingen.
Och så fort man tänkte på dig kändes det i ryggen bröstet och i magen
Att man önskade bara du va med mig och kunde hålla om mig,
Bara det
Jag har saknat hela dig det kändes så konstigt
Saknade dina fötter dina ben dina armar ditt leende ditt skratt din röst till och med dina klagomål
alltså det är så sjukt
kan det inte bara bli vi två nu
långt bort ifrån våra bästa tider men mycket bättre
Än det vi en gång hade'

...En person betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid att göra, vad som än händer. Jag vet att han också gjort mig svag samtidigt som han har gjort mig starkare. Tills dagen jag dör kommer jag alltid veta att han här den som verkligen älskat mig mest, och jag absolut aldrig kommer glömma. Han är värd att komma ihåg.

Magnus Claesson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback