Kära Johanna!

2010-02-24 @ 17:10:38
haha jag har fått lite frågor från en Johanna! :D

Postat av: Johanna n

Hej Lilly.....

Hur känns det att ha en bästis som har varit med i WILD KIDS?????

Svar:

Jo, jag hade ju ingen aning om att hon hade vart med i Wild kids innan jag träffade min sötaste ängel, men det är väl coolt? Vem som hellst vill ju vara med på tv. Så Bex e ju fett ballt. Men de känns inte så speciellt eftersom att jag älskar henne för den hon är och inte att hon har vart med på Wild kids, haha.

Det känns helt normalt helt enkelt!

 

Postat av: Johanna n

Vad gör ni på era myskvällar.... Asså du och Becka??????
och kan du SNÄLLA lägga ut ett video inlägg...
Lite frågor:
* Går du någon sport?
* Vad är din pinsammaste sak som hänt dis?
* Ska du någon gång flytta till USA på RIKTIGT... Asså hela LIVET????

Svara gärna FORT!!!!

Svar:

Jag och rebecka myser på våra myskvällar, Sen så skedar vi när vi sover, hihi. Vi tittar film, äter popcorn dricker cola och allt som alla andra gör tror jag? Förutom att hon är ju min flickvän också så vi myser lite extra! :D

Hon är så mysig!

* Jag går inte på ngn sport, men jag dansar iblad och har vart cheerleader, jag funderar på att börja igen, för det är jätte kul men samtidigt jobbigt.

* Jag e pinsam och klumpig hela tiden så jag vet inte de händer ngt pinsamt varje dag, men det är jag van vid så haha jag vet itne riktigt!

* Jag vet inte än om jag ska stanna i USA föralltid. Men jag vet inte hur jag skulle känna om jag bodde här hela tiden. Eftersom att jag verkligen inte kan fucking KÖRA! haha Och alla kör ju bil här, jag vågar lixom inte, kommer ju döda någon! Nee, men usa e bra lever bra och allt. Men jag vet inte om jag skulle vilja stanna hela livet, e ju trots allt född och uppväxt i Sverige!

 

Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback