kan inte sova.

2010-01-29 @ 08:03:48
Saknar Alan
Saknar mamma
Saknar pappa
Har inte alls vart borta länge
inte alls
men alla bitar börjar falla på plats
Alan visste jag att jag skulle sakna
men inte såhär mycket.
Han är den som är nr 1
ingen annan på denna planet kan ta hans plats
jag älskar honom så enormt mycket
ord kan inte beskriva
mamma...

Ens mamma är ens bästa vän
och min mamma är min.
förväntade mig inte att jag skulle sakna henne så mycket
men det gör jag
det är inte å konstigt heller
mamma är min mamma
och det kan ingen ta ifrån mig.
Älskar henne. Mycket. Mest.
Mer än någonsin...

Sist men absolut inte minst
Pappa
Ska jag vara helt ärlig så trodde jag att jag inte skulle sakna honom
våran relation är inte som andras
men har som sagt vart borta lite
och jag har kommit på att jag alltid kommer va pappas flicka
Alltid.
Kärleken till min pappa kan ingen ta ifrån mig.
Älskar honom mer än någonsin...
Dessa tre personer går inte att ersätta
jag kan inte tänka mig ett liv utan dom.
När jag inte kan träffa dom blir jag ledsen,
som nu.
Nu är jag ledsen
utan dom
Men när jag tänker att dessa tre personer har så stor plats i mitt hjärta
så vet jag,
Inget kan ta mig ifrån dom
hur långt bort jag än är
så är don fortfarande närmast
och nu
närmare än någonsin.
Det gör mig glad

Jag älskar er.

Kommentarer

Postat av: Anonym

duu , den mobilen duvill köpa den rosa , den är rätt nya , den kostar inte alls 2000 som ny , jag ahr en likadan & betalade 1500 för den . så du vet .

2010-01-29 @ 13:32:12

Postat av: Sara

Heej, okej. Så om du vill köpa den, så kan du köpa den för 1300 kr. Hehe :) Vad roligt att du är intresserad! <3

2010-01-30 @ 13:12:05
URL: http://saraelsa.blogg.se/

Postat av: mimmi10 du vet vem

bebis. u can do it :) Alla i din familj älskar dig jätte mycket. u know it =)

saknar dig med så jävla mycket! konstigt nog. Ollonen i farsta också säkert. <3 vetu? jag såg X idag. hiihihihih <3

love u. från

2010-01-31 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback